Aquest mes d’octubre el Club de Lectura de la biblioteca de Selva -que es comparteix també amb la de Búger- compleix 25 anys, i per això s’ha organitzat una setmana d’activitats i una tertúlia especial amb la participació de l’escriptora mallorquina Laura Gost.
El primer dia d’actes serà aquest divendres 4, quan a les 19 hores hi haurà recital poètic i concert de Sweet Duo al pati de Can Roig de Moscari. El dilluns 7 l’activitat es trasllada a Búger, i a la biblioteca es farà un contacontes a les 11 del matí. El dimecres 9 es repetirà la mateixa activitat a la biblioteca de Selva.
El plat fort de la celebració serà el mateix dimecres 7 a partir de les 19 h. amb una tertúlia especial del llibre ‘Les cendres a la piscina’, de Laura Gost, amb presència de l’autora. La xerrada tendrà lloc a la biblioteca de Selva.
Per acabar, el divendres 11 a les 9.30 h. a Selva hi haurà una sessió de contacontes a càrrec de Caterina Valriu per al club de lectura local de la Gent Gran.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió