Ha nascut Demà, l’Associació Empresarial de sa Pobla. I ho fa substituint a l’ACE, l’associació de comerciants del municipi que fa un temps que havia anat perdent força. «Per falta de temps i la desil·lusió l’ACE es va anar deixant enrere. Ara l’Ajuntament ens ha proposat revitalitzar-la i fer-la créixer cap a tots els empresaris del poble, per això hem creat Demà», explica Joan Femenia, president d’aquesta nova agrupació.
Demà s’ha format amb els objectius de donar suport i visibilitat als empresaris del poble, col·laborar entre ells i estar junts a l’hora de fer segons quines demandes. Femenia esmenta que es volen «fer forts per demanar coses i créixer individualment des de la col·lectivitat». I tot això ho volen aconseguir fent accions conjuntes entre les empreses, com sortejos o promocions, per donar més visibilitat a aquests comerços locals. «El problema és que el mercat està tan globalitzat i és tan fàcil adquirir els productes per Internet que els nostres comerços estan sent desplaçats. Ens hem de juntar perquè nosaltres el que aconseguim és donar llum als carrers de sa Pobla i que aquest municipi no sigui un poble dormitori». Una altra de les accions que faran des de Demà és el de donar suport a les empreses de nova formació, assessorant-les i ajudant-les a formar una nova xarxa de contactes que tan important és en aquest món. «Intentarem que el procés d’inici d’una empresa no sigui solitari, per això des de l’associació farem un acompanyament i donarem aquesta empenta tan complicada i necessària», aclara Femenia.
En aquests inicis, l’associació Demà ha tingut una molt bona rebuda a sa Pobla. En poc temps ja són 26 empreses que s’han associat en aquesta agrupació que vol incentivar el comerç local per donar llum al municipi. Els empresaris interessats poden adherir-se enviant un correu electrònic a aespdema@gmail.com.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió