Aquest dissabte, 8 de juliol, es convoca al mirador Ramon Llull de la fundació ACA de Búger una nova edició de la trobada poètica del solstici d’estiu. Enguany amb cinc poetes participants de geografia diversa: Caterina Tugores (Pollença); Jofre Palau (Espinelves); Alba Blanquer (Banyeres); Mateu Roig (Bunyola); i Andreu Forcada (Menorca).
L’acte de presentació del llibre consistirà en un recital dels cinc poetes, que es tancarà amb un breu recital a càrrec de Vers Endins (Glòria Julià i Víctor Leiva). Les il·lustracions interiors han estat encomanades a Georgina Gamundí per un costat i, per un altre, a Natàlia Mendoza i a Júlia Servera.

L’organització d’aquesta col·lecció va a càrrec de l’Aula Poètica de la Fundació Musical ACA, integrada per Antoni Gost, Maite Brazales, Miquel Perelló, Kika Pol i Miquel Àngel Tortell.
Enguany, per primera vegada, s’hi inclou la poesia visual del concurs de poesia Un Cop d’ULL, en concret, la guanyadora i les finalistes, que acaben d’amanir aquest poemari de 117 pàgines i múltiples veus amanides amb un doble pròleg. El primer, a càrrec de Lluís Maicas, darrer protagonista de la col·lecció Veu de Poeta. El segon, de l’Aula poètica, a càrrec de Miquel Perelló. I un poema-homenatge a la poeta russa Anna Akhmàtova.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió