Aquest dimarts s’ha presentat la Mostra de Cuina de Mallorca 2023, que consisteix en la confecció de quatre rutes gastronòmiques per diverses zones de l’illa de Mallorca per a promocionar el sector de la restauració i el consum de productes locals. Cada ruta té una durada de 4 dies (de dijous a diumenge) repartides entre el 6 de març i el 2 d’abril de 2023.
A la presentació hi han assistit la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera; el conseller executiu de Transició, Turisme i Esports, Andreu Serra; el president de Restauració Mallorca CAEB, Alfonso Robledo; el director general d’AgenciaCom, Antoni Martorell, i Ramon Servalls, director de les Bodegues Macià Batle, entre d’altres autoritats i professionals del sector de la restauració.
La participació a la Mostra de Cuina de Mallorca està oberta a tots els restaurants de Mallorca, i les inscripcions es poden realitzar a la pàgina web www.mostradecuinademallorca.com. El termini d’inscripció finalitza el divendres anterior a l’inici de cada ruta, sempre en funció de la ruta a la qual pertanyen.
Així, durant els quatre dies que dura la Mostra els restaurants participants hauran d’oferir per a l’ocasió un ‘Menú Mostra’ (a un preu fix de 25€, IVA inclòs) que constarà d’un entrant, un plat principal, un postre i beguda, i un ‘Menú Gastronòmic’ (a preu i format lliure) consistent en plats basats en producte local.
Es farà una ruta setmanal segons el següent calendari:
- Ruta Palma: del 09 al 12 de març. Inclou el terme municipal de Palma.
- Ruta Serra i Nord: del 16 al 19 de març. Inclou els municipis de Calvià, Andratx, Estellencs, Puigpunyent, Banyalbufar, Escorca, Fornalutx, Sóller, Bunyola, Deià, Valldemossa, Esporles, Pollença, Muro, Sa Pobla, Alcúdia i Santa Margalida.
- Ruta Llevant i Migjorn: del 23 al 26 de març. Inclou els municipis d’Artà, Capdepera, Son Servera, Sant Llorenç, Manacor, Llucmajor, Campos, Ses Salines, Santanyí i Felanitx.
- Ruta Pla i Raiguer: del 30 de març al 2 d’abril. Inclou els municipis de Santa Eugènia, Algaida, Sencelles, Montuïri, Lloret, Costitx, Sant Joan, Sineu, Llubí, Maria, Ariany, Petra, Vilafranca, Porreres, Alaró, Binissalem, Búger, Campanet, Consell, Lloseta, Inca, Mancor de la Vall, Marratxí, Santa Maria del Camí i Selva.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió