El passat 26 de gener es va presentar al Museu Es Baluard l’Anuari de la Joventut de les Illes Balears 2022, que des del 2018 compta amb la col·laboració de la Fundació Guillem Cifre de Colonya.
L’Anuari de la Joventut de les Illes Balears s’ha convertit en una eina clau per a l’anàlisi, debat i aportació de solucions per contribuir a la millora del coneixement i de la situació del jovent de les Illes. En aquesta edició hi participen per primera vegada els quatre consells, de manera que els consells d’Eivissa, de Menorca i de Formentera es sumen al Consell de Mallorca. Aquesta col·laboració́ interinstitucional entre el Govern i els quatre consells consolida l’anuari i el complementa.
Algunes de les dades que recolleix l’Anuari són els municipis de les Illes Balears amb major i menor quantitat de població jove, d’entre 15 a 29 anys, essent Alcúdia el municipi amb major pes de població jove, amb un 18,2% en el 2021, i Escorca, amb un 11,6% com a municipi amb manco pes de població jove.
L’Anuari de la Joventut de les Illes Balears es pot consultar en el següent enllaç: https://colonya.com/ca/obra-social/anuaris/
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió