L’ajuntament suprimirà el depòsit regulador de la Plaça i connectarà el pou de la Canastreta amb el dipòsit de son Ramis. Segons la batlessa, Magdalena Perelló, “es tracta d’una inversió necessària donat el malestat en què es troba el depòsit regulador de la Plaça de l’Església i els problemes d’humitat que provoca als veïns, a més de l’impacte visual de la construcció”.
L’Ajuntament disposa d’una subvenció de 207.000 euros per fer aquesta millora en el subministrament d’aigua. Segons Perelló, el projecte contempla la connexió del pou de la Canastreta amb el dipòsit d’aigua situat a la plaça de Son Ramis, “que té més capacitat i alhora és de més recent construcció”. Per tal de dur a terme la connexió entre els dos pujols del poble, es farà una nova canalització des de la Canastreta, plaça de l’ Església, i seguirà pels carrers Farinera, Ramón Martínez, Desaigua, Fàbrica, Sineu i fins a la plaça de Son Ramis. La inversió també contempla la instal·lació de bombes impulsores i l’eliminació de l’antic depòsit de la plaça de l’Església, a més de l’endreçament de tot l’edifici que el soporta.
D’aquesta manera els dos pous que subministren aigua potable al municipi, el de la Canastreta i el de Son Ramis, abocaran l’aigua al mateix depòsit regulador.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió