Connecta amb nosaltres

Hola, què busques?

Aquí i ara

‘Inca obert per vacances’ intenta combatre la idea de ciutat ‘buidada’ els mesos d’estiu

Presenten el programa d’activitats d’oci per juliol i agost, que inclou les festes de barriada i es complementarà amb el de les celebracions patronals.

Presenten el programa d'activitats d'oci per juliol i agost, que inclou les festes de barriada i es complementarà amb el de les celebracions patronals.

Coincidint amb la fi del curs escolar, l’Ajuntament d’Inca ha tornat presentat el programa «Inca obert per vacances», que recull les activitats que es duen a terme a la capital del Raiguer durant els mesos de juliol i agost, amb la col·laboració d’Activa’t Inca, l’Associació de Comerciants i Restauradors d’Inca, PIMEM, PIMECO i AFEDECO. El Batle, Virgilio Moreno; acompanyat pel regidor de Comunicació, Comerç i Turisme, Miguel Ángel Cortés; i altres membres de l’equip de govern i representants de diverses d’entitats, han presentat aquesta recopilació d’actes i esdeveniments.  

«El nostre objectiu és posar de manifest que Inca és una ciutat viva que manté la seva activitat també durant l’estiu i que tots els mesos hi ha una completa i variada oferta d’oci a la ciutat», explica el regidor Cortés. 

Per la seva part, el batle Moreno destaca que «també volem contribuir a dinamitzar el teixit econòmic i social d’Inca i atreure visitants que puguin participar dels esdeveniments i gaudir del comerç i la restauració local». 

Així doncs, un  any més amb «Inca obert per vacances», el consistori vol combatre l’antiga creença popular que al municipi durant l’estiu l’activat decau. Música, ball, exposicions o cinema són algunes de les moltes propostes que s’inclouen a la programació. El recull d’activitats es complementarà més endavant, amb els programes de les Festes Patronals de Sant Abdon i Sant Senén i les festes de barriades, entre altres.

Avatar
Escrit per

Feu clic per comentar

Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió

Deixa un comentari

Potser també t'interessarà

Calendari Mallorquí

A partir del 26 de novembre començarà a distribuir-se una nova edició del famós parenòstic

Afers i gent

Un projecte d’autoocupació mitjançant el Carnet Jove ha servit per donar empenta a la nova empresa avícola que gestiona el jove de 24 anys Joan...

Àgora

Els tres joans, pels poblers, van esdevenir una institució

Afers i gent

Escriptor, llicenciat en Química i docent a l’IES Marratxí, acaba de publicar 'Com posidònia en un alzinar!'