L’associació empresarial Activa’t Inca, amb el suport de l’Ajuntament, han llançat una campanya per impulsar el petit comerç i les tendes de proximitat amb motiu de Sant Valentí.
Així, fins al 14 de febrer, fer compres als petits negocis locals d’Inca i registrar-les al web d’Activa’t Inca (www.activatinca.com) suposarà entrar al sorteig de 25 experiències gastronòmiques dels restaurants inquers. Cal tenir present que no compten com petit negoci local les cadenes nacionals no franquiciades i les cadenes de supermercats.
“Inca és un espai urbà i comercial on aquestes iniciatives sempre han estat actives, i més encara si ajunten gastronomia, comerç de proximitat i una data tradicionalment important com és Sant Valentí”, declara Miguel Ángel Cortés, regidor d’Economia local i promoció de la ciutat.
Els restaurants que hi participen són Bambú, Buke, Burger & Taco, Café Ciutat 1900, Celler Can Ripoll, Celler Sa Travessa, Dayla, Dlola, El Kiosko, Es Ginebró, Es Meson de s’arròs, Jony’s Food, Mercantil Polígono, Pizzeria Vetro, Restaurant Can Pedro, Restaurant Canyamel, Restaurant Cuinant, Restaurant Puig de Santa Magdalena, Restaurant Urban, s’Àngel, Sexto Sentido, Sort de Can Blai, Suro, Wine Mercat i Stromboli.
El sorteig tendrà lloc el mateix 14 de febrer i Activa’t Inca donarà el resultat a la web i a les seves xarxes socials.
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió