El pròxim divendres 24 de febrer comença el XXIII curs descobrir Nura, que organitza l’àrea de Patrimoni de l’Ajuntament d’Alcúdia, i que enguany es dediquen a Menorca.
D’aquesta forma, demà s’enceten aquestes jornades de la mà de Rosa Rotger Triay amb una xerrada i un tast dedicat a la cuina menorquina. El pròxim 9 de març es durà a terme una ponència sobre “Menorca, patrimoni de la humanitat”, a càrrec de Miquel Àngel Maria Ballester. El dijous, 16 de març Pilar Vinent Barceló parlarà sobre el llegendari menorquí, el 17 de març Miquel Àngel Casanovas Camps sobre apunts d’història de Menorca i el 30 de març Irene Estaún Clarisó tancarà els cicles amb una ponència sobre les 30 anys de la reserva de la biosfera i el què ha suposat per l’illa.
D’aquesta forma i per acompanyar aquest cicle de xerrades, s’ha organitzat una sortida a Menorca el pròxim divendres 24 de març. Si esteu interessats en assistir-hi poseu-vos en contacte amb l’àrea de Patrimoni de l’Ajuntament d’Alcúdia (telèfon 971897102).
Heu d'haver iniciat la sessió per publicar un comentari Iniciar sessió